Sunday 12 September 2010

The last days of summer..

Det er fortsatt sol og varmt ute, og siste rest av sommeren henger fortsatt i lufta. Nettene er kjøligere og morgenene har en skarphet som bare kan bety at høsten er like om hjørnet. Men sommeren gjør sitt beste med å stritte imot, og det betyr at jeg fortsatt kan svinse rundt i en av mine prikkete sommerkjoler så lenge solen skinner. Jeg gleder meg til høsten, til kjøligere dager, til varme jakker og luer og skjerf og høye vinterstøvletter. Jeg lengter mot høsten på samme måte som jeg alltid lengter etter vår i februar. Og mens jeg venter på høsten drikker jeg te (den nye Chocolate Flake teen er en favoritt!) og leser Alan Bennetts Untold Stories og drømmer om varme sommerdager i Frankrike, hvor vi traff disse herlige damene:


2 comments:

  1. Oi, sjokoladete! Kombinasjon av to fine ting, så hvorfor ikke? :) Må prøves!

    ReplyDelete