Saturday 7 May 2011

Barbour

On the way to Scotland last week we stopped at the Barbour factory outlet outside Newcastle. A very large outlet, and with amazing prices! Husband and I could easily have spent our whole month's salaries in there. We didn't, but we did come out with a couple of jackets each and a few other bits and bobs.

I got a classic blue quilted jacket
And a really cute yellow waxed rain jacket with pretty buttons. It makes me feel like Annika in Pippi Longstockings.

Although I'm happy the sun is shining, I can't wait for some proper rain so that I can wear my pretty raincoat!

4 comments:

  1. Det er så herlig å finne klær på outlet-butikker :) Tenker å finne meg en vinterjakke på en butikk som det, ikke søren om jeg skal gå i Canadagoose-jakker sånn som resten av Norge gjør om vinteren.
    Fin blogg! :-)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk! :)
    Ja, outlet butikker er fantastiske! Lykke til med jakten!

    ReplyDelete
  3. Barbour er tingen! Har en sliten, 10 år gammel traver som jeg ikke skiller meg av med før den går i oppløsning. Dessuten to flotte hatter, både med og uten for, som jeg kjøpte i Inveraray for nesten like lenge siden. Skulle likevel likt å komme over en outlet. Men, i dag skinner sola vakkert så det blir nok mer altantjeneste og ikke tur i regnet;-) Det blir sikkert rikelig anledning til slike når jeg kommer meg til Skottland i sommer! Fortsatt god helg!

    ReplyDelete
  4. Inveraray er nydelig! Vi var der i fjor, da svigerforeldrene mine tok oss med på en rundtur i området. Har hatt lyst på Barbourjakke lenge, og er veldig fornøyd med innkjøpet! Mannen fikk seg også en stilig hatt :)
    Fortsatt god helg til deg og!

    ReplyDelete