Friday 27 May 2011

Finally Friday!

It's Friday again! And after this Friday follows a whole week of half term, and Husband and I are making plans to take little trips, visit National Trust properties, take walks in the country side and go to a couple of concerts. Today I'm wearing two of my favourite necklaces from Prydelig; Bambi and Flying Balloon.
I'm dreaming of flying in a balloon one day...
Wishing you all a very happy weekend! I hope you have nice plans, that the sun is shining and that you treat yourself to an ice cream in the park! I know I will!

Do you have any nice plans for the weekend?

4 comments:

  1. I helga skal jeg kose meg med min nyinnkjøpte iMac, som også brukes som DVD/TV på soverommet! Føler meg herlig dekadent der jeg ligger henslengt blant dunputene med en kopp te eller et glass vin innen rekkevidde. Skal man tro værmeldingen har man ikke mye utendørs å gjøre de nærmeste dagene!
    Kos deg med turer og is, det høres vidunderlig ut;-)

    ReplyDelete
  2. Film i senga høres også veldig deilig ut! Særlig hvis det er dårlig vær :)
    God helg til deg!

    ReplyDelete
  3. Fantastisk fine smykker <3
    Mine helgeplaner er bursdag i kveld, lesesal resten av helga. Men jeg skal kose meg litt innimellom også, altså. God helg!

    ReplyDelete
  4. Bursdag høres ihvertfall fint ut! God helg!

    ReplyDelete