Friday 2 September 2011

Finally Friday!

Last Friday of the holidays for me; work again on Monday. It's a strange notion after such a long holiday, but it will be nice to get back into the every day routine again! The weather is still hot, too hot for my liking, I can't wait to wrap up in those scarves. This weekend I will enjoy the garden in the nice weather, drink lots of tea, watch the rest of Mad Men season three and have a stroll around town.

Hope you all have nice weekend plans! What are they?

Happy Friday to you all!

4 comments:

  1. Nyt helga! Jeg skal foreløpig ikke så veldig mye annet enn å ha helg, rett og slett. :)

    ReplyDelete
  2. I kveld har jeg kosa meg med barnefilm sammen med min datter. Vi har proppet i oss både snop og pizza, så samvittigheten min er ikke helt god...I morgen blir det hyggelig besøk, mat og vin, og søndagen ligger aldeles åpen for det meste, eller kanskje ingenting. Det er deilig å bare være, faktisk. Riktig god helg!

    ReplyDelete
  3. Høres veldig, veldig fint ut! :) God helg til deg og!

    ReplyDelete