Friday 9 September 2011

Finally Friday!

I've been in a really creative mood recently, sewing away on my sewing machine and planning lots of projects. Looking through my Tilda book 'Tilda's Workshop' is so inspiring!
It also helps that I've got a stack of really lovely fabrics that I have collected from different places during summer. Some from flee markets, some from the end of season sale and some from my very kind mother-in-law, who is a very talented craftswoman!
This weekend will be spent on the sofa with my Tilda book and Country Living magazine, accompanied by numerous cups of tea, or sewing away at my sewing machine. We are also having some lovely friends over for dinner (and a having little birthday celebration for one of my friends) on Saturday.

I hope you have nice plans for the weekend!

A happy Friday to you all!

4 comments:

  1. Ja, endelig fredag!<3 Den Tilda-boka er så utrolig fin. Jeg har to sett med Tilda-bokser, noen til te og noen litt større, og jeg er så glad i dem!
    Ha en finfin helg, planene dine høres helt ypperlige ut.

    ReplyDelete
  2. God helg til deg, Maren! Har faktisk aldri sett Tilda-bokser, men kan tenke meg de er fine! Jeg har noen av stoffene hennes, de er helt utrolig fine.

    ReplyDelete
  3. Jeg har "Tildas hus"-boken!
    Så det blir noen badeengler eller juleengler hvert år i gaver :D

    ReplyDelete
  4. De englene er så fine! Jeg holder på med en nå, og storkoser meg med det :)

    ReplyDelete